.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت طاهايي در پي در گذشت مرحوم جابرمعافي
شمال نيوز: سيد علي اكبر طاهايي استاندار سابق مازندران با صدور پیامی درگذشت جابر معافي سرپرست خبرگزاري فارس در مازندران را تسلیت گفت.
پيام تسليت طاهايي در پي در گذشت مرحوم جابرمعافي

بسمه تعالي

انالله و انا اليه راجعون

" کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام"
باکمال تأسف و تأثر خبر درگذشت نابهنگام جوان مومن و محجوب، خبرنگار متعهد و سخت كوش، سرپرست محترم خبرگزاري فارس در مازندران شادروان جابر معافي را دریافت نمودم که موجبات تألم روحی جامعه رسانه ای، روزنامه نگاران، اصحاب قلم و اینجانب را فراهم آورد.
مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار فرحناک زندگی را بازگشت به ملكوت اعلي به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش و جلوه اي از تقدير خداوند متعال است.
مرحوم مغفور جابر معافي در زمان فعالیت های رسانه ای خود خدمات بايسته و شايسته اي به مازندران نمود و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم و مشورت صادقانه و دلسوزانه به مديران از دغدغه‌های هميشگي آن جوان مومن و متين بود که لحظه‌ای از این امر مهم غافل نگرديد.
از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم طلب رحمت و غفران واسعه و برای خانواده محترم به ويژه همسر گرامي و فرزندان عزيزش و اصحاب مكرم رسانه استان اجرجمیل و صبر جزیل مسئلت می‌نمایم و يقين دارم اهالي قلم و خبرنگاران توانمند مازندراني تداوم بخش راه جابر عزيز در حوزه اطلاع رسانی و خدمت‌رسانی به مردم ولايتمدار مازندران خواهند بود. روحش قرین آرامش باد

سيد علي اكبر طاهايي


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1392
احسنت به آقای طاهایی!
که به محض اطلاع، بزرگوارانه مراتب سپاس و قدردانی خویش را نسبت به این مرحوم مغفور و عرض تسلیت به خانواده محترم و اصحاب رسانه ابراز داشتند.
همیشه در اذهان جاودان خواهی ماند.
نا شناس 30 شهريور 1392
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

انا لله و انا الیه راجعون

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

همکاران واحد اطلاعات و اخبار شبکه طبرستان درگذشت اين همكار دلسوز و پرتلاش عرصه خبر و رسانه را به محضر یکایک شما گرامیان تسليت عرض می نماید.

عماد غضنفری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.